Memories of the Wind.

Sunday, November 02, 2008

等着我?

Funny how one can be totally inspiring.

Inspiration probably works both ways.


你知不知道你的一个微笑,

跟超人的电话亭,

一样重要?

没有电话亭,
超人只是普通人。

没有你的微笑,
我无法变身成你的超人。


I became superman because of your smile.

That's what all that means.


For a last line,

太在意一个人, 也许是一种奢侈的温柔。太沉重了。

我想都不敢想。

我只是在奇怪,

当一个人走进另一个人的世界时,

怎么都不需要敲敲门,

就可以毫无礼貌的闯进去?

是不是他一直都在等你?


这世界上,
是否在某一个角落里,
有人在等着我?

Labels: ,

posted by Xiao Feng at 1:36 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home