Memories of the Wind.

Saturday, December 27, 2008

Friday Night is the mood for love.

Friday Night is the mood for love.

我以为,
我不会喜欢不是我类型的。

我以为,
我心目中的女孩一定要那么样。

但是,
爱吃鬼走进了我的世界。

=)

于是,
我看到你听不到的。
你听到我看不到的。

谢天谢地,
我们牵手了。

^^

我的幸福,
交给你了。



Friday Night is the mood for love.

Labels:

posted by Xiao Feng at 1:37 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home