Memories of the Wind.

Friday, April 07, 2006

awakened.

Juz wrote a song called awakened which is in chinese. it's incomplete cuz i got only part of the tune. ran out of steam liaoz so i decided to publish the incomplete work anyway. . nothing much but its still painstaking. haa

夢醒

夢醒的一刻最美
當我還能感覺你淡淡的溫柔
甜蜜的滋味

雖然我和現實脫了軌
無法辨認真和假
我只在乎
前一秒
我依然是幸福的

可是殘忍的現實卻潑了冷水
我只能在沒有陽光的黑暗房間靜靜枯萎

我就像斷了線的風箏
失去平衡感
沒有你的呵護
我只剩風吹雨打

只能望著溼透的相框
沒有你的夜晚
現實和夢的夾縫
我已看不清楚

我只知道
夢醒的一刻最美
......

Labels: , ,

posted by Xiao Feng at 12:11 AM

4 Comments:

Heh, benny didn't know that you have such attractions to the BI too!

8:18 PM  

yoz. wat's BL?

12:58 AM  

BI not BL ah.

2:42 AM  

Haha. understood liao.

11:31 AM  

Post a Comment

<< Home