Memories of the Wind.

Sunday, July 20, 2008

我才靠嘞!

~
[“呵。。

我只是暂时把我的爱寄放在你那里而已。

如果有一天我收够了利息,

我会把它取回来的。”

我其实想说我这一辈子都只能做亏本生意了。


““靠。你这笑话不好笑。””

。_。

这就是我说了这么感人的话后,你唯一的回应吗?

我才靠嘞!]

Unable to find any momentum to blog, nor overcome the inertia to write something sensible, so chinese bla bla again..

Labels: ,

posted by Xiao Feng at 11:10 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home