Memories of the Wind.

Saturday, December 30, 2006

A song by Miss Beni.

I have been recently approached through msn by a gay. Haix.. I am attracting more of the same sex rather than the opposite sex. I wonder if that is flattering or otherwise.

Adjusting my mentality to write some lyrics tailor-made for gals instead of guys. I know I can do that easily if I can attract guys. Ha!

Besides, I am Miss Beni, remember? Ha!


你是我的坚强。。

像风一样美,
你的笑容有我跟随。

让梦也沉睡,
你的呼吸是我的安慰。

紧紧依偎着你,
你胸膛的温度让我有点醉,

哪怕快乐只是一瞬间,
哪怕我的勇敢块被遗忘。

是你让我相信幸福,----(复歌)
不再是奢望。
紧握着你手给的温暖,
让我在这条路走的坚强。

我再也不怕夜的烛窗
冷的孤单,

现在只有开满花香的景象,
还有你和我点缀爱的浪漫

是你让我脸红对你说,
你是我的坚强。。

Woo la~ la~ I even got a tune for it.

Labels:

posted by Xiao Feng at 12:57 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home