Memories of the Wind.

Thursday, November 23, 2006

Broken.

Sad to hear from tinG that Da Xiong is unwell. Really do hope that Da Xiong pulls through. Everyone, please help to pray and wish that Da Xiong will be well.

And I need time to convince myself something of that sort too.

Dreaded hearing "你以后要自己烫衣服,自己烧菜,知道吗?"

My heart breaks.


我站在陌生人潮之中,
仰着头,
呆呆的望着天空。

希望老天爷快快大发慈悲,
迅速招来一场倾盆大雨。

雨能含蓄地带走我眼里的忧伤,
让我麻木在忧忧的忧。

如果多愁善感的灵魂
不再这么眷恋,
我的生命
也许就不会带着多余的叹息。

然而,
我的笑容也会随着消失。

。。。

有东西碎了。

。。。

天空依旧阳光普照。

。。。

你是在戏弄我妈?

。。。

Labels: ,

posted by Xiao Feng at 11:26 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home