Memories of the Wind.

Saturday, December 09, 2006

Fri nite is the mood for love.

Fri nite is the mood for love.


I realise what has gone wrong in my endless search for love.
我发觉到我在追求爱情时,到底哪里错了。而且是错得很离谱。

When I liked a person previously, I could only tell myself I liked her.
以前,我喜欢一个人时,常常只会把“我爱你”挂在自己的嘴边,苦苦相思着,却愚昧的以为这样就足够了。

I would tell myself I must treat her well, but I never make her really smile.
我只会告诉自己一定要对她多好就有多好,可是没有踏踏实实的让喜欢的人真正微笑。


Hence, when you really like a person, show it through your various actions rather than let your mouth do the talking only.
....



I just want to cherish what I have now,
现在的我只想珍惜眼前的这一个故事。

and hold on tight to this fleeting moment of happiness.
我不想让这一刻的美丽变成遗憾。

But i am unsure of the road ahead.
可是我不知道要怎样做才不会让快乐的泡沫轻易就破碎。


I guess love often makes people feeble, and indecisive. Who doesn't?
____



原来..

原来..

她的叹气声也可以令我感觉到如此甜蜜。

或许我已懂得全心全意地爱着一个人,
其实比被爱还更加幸福。


Sometimes, a person can be contented to even hear a little vowel from his or her love. Haha. I would like to buy an I.
~~~~~

明知道没有了爱情,
世界还会继续的旋转。

然而,我一定会失去我的步调 ,重心,和方向。

你比我更重要。


Fri nite is the mood for love.

Labels:

posted by Xiao Feng at 2:07 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home